გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის, სახელი, გვარი, პირადობის ნომერი: ნატალია ბაღაშვილი
მასწავლებლის, სახელი, გვარი, პირადობის ნომერი: ნატალია ბაღაშვილი
საგანი: რუსული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი:დ. IV/VIკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 8 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: ზმნის უღლება (აწმყო დრო)
გაკვეთილის
მიზანი: გაიგოს ზმნის უღლების განსაზღვრება, შეეძლოს კითხვების დასმა, ნაცვალსახელების შეთანხმება, პრაქტიკული გამოყენება, ახალი ტექსტის შექმნა (სურათის აღწერა).
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
|
1
|
კლასის
ორგანიზება: მასწავლებელი კლასს
აცნობს თემას და გაკვეთილის მიზნებს, შეახსენებს შეფასების კრიტერიუმებს
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
შეფასების რუბრიკა
|
2 წთ.
|
2
|
წინარე ცოდნის გახსენება
|
პრაქტიკული დავალების შესრულება
|
წყვილებში
|
ბარათები:
ბარათი №1 Выдели глаголы.
Писать, письмо, курица,
сильный, едешь, сказать, езда, учительница, учить, ненавидеть, петь, песня.
ბარათი №2
Выбери вопросы, на которые отвечают
глаголы настоящего времени и подчеркни их.
Что делаю? Что делаем?
Что будем делать? Что делаем?
Что делаешь? Что сделали?
Что делаете? Что делает?
Что будешь делать? Что делают?
|
5 წთ.
|
3
|
დაინახე განსხვავება
|
ანიმაცია (ზმნების პირის დაბოლოებები და ნაცვალსახელების
შეთანხმება)
|
მთელი კლასი
|
სლაიდი №2. სლაიდი №3
|
12 წთ.
|
4
|
ზმნის კლასიფიკაცია აწმყო დროის მიხედვით. პირის ნაცვალსახელების
შეთანხმება ზმნასთან
|
პრაქტიკული დავალებების შესრულება
|
მთელი კლასი
|
დავალება სრულდება რვეულებში
Выбери глаголы настоящего времени и запиши их в тетрадь, выделяя окончания.
Иду, гуляешь, смотреть , писали, решаем, будем рисовать, побегу, поёте, живёт, пробежали, думают.
|
5 წთ.
|
5
|
ტექსტის აღდგენა
|
ნაკლული ტექსტის შევსება პირობაში მოცემული ზმნებით
|
წყვილებში
|
Вместо пропусков
вставить данные глаголы по смыслу.
ტექსტი
1:
Идёт по дороге Огромный букет.
В туфельках – ноги, Сверху – берет. В школу шагают Букеты цветов - Каждый К учебному году Готов.
ტექსტი
2:
Вот передо
мною чудный сад цветёт, в том саду большое дерево растёт. Золотая клетка на сучке висит, в этой клетке птица, точно жар горит
|
7 წთ.
|
6
|
ახალი ტექსტის შექმნა (სურათის
აღწერა)
|
სურათის აღწერა დამატებითი რესურსის
გამოყენება
|
ჯგუფებში
|
სლაიდი №4
|
10 წთ.
|
7
|
რეფლექსია
|
ცხრილის შევსება
«ცოდნის კიბე»
|
მთელი კლასი
|
ცხრილი:
Я знаю ...
Я умею ...
Я могу ..
|
2 წთ.
|
8
|
შეფასება
|
სიტყვიერი შეფასება
|
მთელი კლასი
|
1 წთ.
|
|
9
|
საშინაო დავალება
|
პატარა თხზულება შემოდგომაზე
|
მთელი კლასი
|
დაფა
Задание
на дом:
Написать маленькое сочинение «Осень за моим
окном», использовать глаголы настоящего времени
|
1 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: შეუძლია განასხვაოს ზმნა პირის მიხედვით, კითხვის დასმა, ნაცვალსახელების შეთანხმება, პრაქტიკული გამოყენება, ახალი ტექსტის შექმნა ზმნის სწორი ფორმების გამოყენებით
ხელმოწერა: ნ.ბაღაშვილი
თარიღი: 29.10.2018
გავიარე რა საინფორმაციო ტექნოლოგიების გაკვეთილებზე გამოყენების ტრენინგი, სადაც შევისწავლე მოძიებული მასალის სხვადასხვა წყაროებიდან ჩამოტვირთვა და შენახვა, მოძიებული მასალის სლაიდებზე გადატანა, ბლოგის გახსნა და მასალის ჩატვირთვა, ექსელის რამოდენიმე ოპერაცია.
ReplyDelete